Вся правда про метлайфи, старлайфи, амвеї (відгук)

Написано в У вільний час
  • Переглядів: 30641

Ще коли я починав свою діяльність в інтернеті, я відразу навчився розпізнавати так звані «лохотрони». Фактично, за всі роки мене на гроші (чи на працю) жодного разу не кинули. Та кілька років тому мене захотіли заагітувати в одну з компаній, які обіцяли крутезний заробіток. Почну з самого початку.

 

Вся правда про амвей

Один знайомий, ім’я якого я й на той час не дуже добре пам’ятав, вирішив написати мені в соціальній мережі та запросити на зустріч, на якій обіцяв розповісти щось цікаве. Я ж людина така, яка не любить даремно витрачати свій час, тому відразу почав питати в чому суть. Він же відповідати не хотів і сказав, що треба безпосередньо зустрітися.

Окей, якимось чудом я погодився. І вийшло так, що я потрапив разом з цим знайомим на агітаційну зустріч компанії амвей (чи емвей), одним словом Amway – багато людей про цю компанію чули. Я ж ніколи не вникав і не досліджував принципи роботи таких компаній.

Тож мене чекала година перебування в залі з декількома виступаючими і двома-трьома десятками відвідувачів.

Сказати, що це була найгірша година мого життя – це нічого не сказати. Я ніколи не бачив в одному приміщенні стільки наркоманів. Виступаючі захопливо говорили про продукцію компанії, малювали якісь графіки і мало не стрибали від захоплення, розповідаючи про свої «успіхи» та успіхи своїх колег.

Суть дуже проста. Компанія випускає хреновеньку продукцію (миючі засоби, шампуні і всяку чепуху) за цінами значно вищими за собівартість. Навіть грьобані магазини в закинутих селах ту продукцію закупляти не хотіли, тому «вищі уми» компанії вирішили піти іншим шляхом – заохотити людей, щоб ті самі розповідали про цю «чудесну» продукцію та впарювали її своїм знайомим, родичам і друзям.

Система працює настільки грунтовно, що виникла ціла секта амвеївців, яка тероризує всіх, кому не пощастило бути з ними знайомими.

Так, у чистому вигляді це не є лохотроном. Береш продукцію, продаєш, отримуєш свою винагороду. Продаєш більше – отримуєш більше. Але мене після тієї зустрічі найбільше шокувала поведінка тих людей, а не така специфічна робота компанії. Свідки амвею просто не бачать нічого, крім своєї реферальної системи, досягнень якихось «рівнів, ступенів». Коли мене під кінець зустрічі хотів безпосередньо заагітувати якийсь стрьомний мужик в костюмі, з постійною либою на лиці та з неприродно довгим рукостисканням, я зрозумів, що ці люди пропащі.

Суть не в тому, що в теорії ви не можете підробляти, чи навіть заробляти собі на життя, впарюючи продукцію амвею. Ви повинні бути конченим наркоманом, який сидить на антидеприсантах, щоб це робити. Вас зненавидять всі друзі, родичі та знайомі і почнуть вас уникати.

Вся правда про старлайф (метлайф)

Кілька тижнів тому виникла дуже подібна історія – мене затягнули на зустріч, нічого до того не повідомляючи про її суть. І я знову ж таки витратив майже годину свого часу. Компанія правда зовсім інакша – це типу страхова компанія, яка крім страхових послуг надає ще ряд «типу банківських» послуг.

Зустріч відбувалася правда вже безпосередньо між нами, людиною, яка нас запросила і ще однією пані, яка й розкривала суть діяльності.

Пані, як і виступаючі в амвеї починала все із загальних фраз. Типу «наша компанія бест оф зе бест, ми круче всіх, ми надійніші за все і вся, нам варто вірити». Потім фрази переходять на білий аркуш а4, на якому ручкою вона вимальовує знову ж таки графіки і числа.

Суть в чому – регулярно платиш певну суму цій компанії, а вона буде тебе типу страхувати і відкладати тобі на пенсію. Основні аргументи – в Україні пенсія курам на сміх, держава нічого не робить, весь Захід відкладає гроші за допомогою метлайфу, ми захочемо на старості подорожувати, а не буде за що.

Головний прийом її спічу в тому, щоб покритикувати владу, порівняти рівень життя в нас і не в нас і постійно перепитувати чи ми згідні з твердженнями. Тут діє "глибока" психологія – чим більше по ходу розмови людина буде погоджуватися, тим легше вона погодиться укласти договір в кінці розмови.

Все було б дуже переконливо, якби в підсумку офіс франківського старлайфу не знаходився біля секс-шопу. Це перший фейл. Другий фейл – друкована продукція. Типу висять на стінах плакати з дуже щасливими людьми і слоганами компанії. Від цього відразу хочеться підпалити той офіс із щасливими людьми всередині. Третій фейл полягав в тому, що пані нас агітує, за її словами, на чистому альтруїзмі, а не хоче реферальні гроші з наших гіпотетичних платежів. Ну а четвертий фейл мене вбив наповал – коли я спитав про теоретичну індексацію таких «пенсійних вкладень», то пані сказала мені, що індексація проводиться за рахунок клієнтів. Тобто хочеш в кінці проіндексовану суму – кожен рік будь готовий платити ще більше внесків.

Підсумки

Я не хочу дуже багато розписувати, бо й так вже вийшло багато. Але я категорично проти будь-яких компаній, які поширюють свої послуги/продукцію таким ідіотським способом. Звичайно, якби перша і друга людина, які затягнули мене на ці зустрічі сказали про суть відразу – в мене був би час загуглити, прочитати всі негативні відгуки і назавжди відмовитися від ідеї барижити чи «збирати на пенсію» і, відповідно, йти на зустріч. Але ж в цьому і суть методу – затягнути людину туди, де їй промиють мізки і втюхають будь-що, намалюючи райдужні перспективи.

Бізнес повинен розвиватися за допомогою добросовісної конкуренції, завдяки якій має підвищуватися якість послуг та товарів і знижуватися ціни. Реклама повинна бути на телебаченні, інтернеті, радіо – будь-де, але не за допомогою людей. Інакше це не бізнес, а збір сектантів з прагненням швидкої наживи.

Коментарі   
MrVigner
# MrVigner 27.04.2016, 13:35
Був я якось на подібній зустрічі, тільки компанія OWB (чи якось так, не пам'ятаю точно, бо роки 4 назад було). Теж розказували які казково багаті ви будете, якщо "приведете чувака, який приведе ще чувака, а той ще". Також якось на вулиці якась тьотя намагалася загітувати на таку ж фігню з косметикою і іншою продукцією, я заради цікавості сходив в офіс - то все точно так, як ти про амфей пишеш (може це вони і були).
Теоретично так дійсно можна заробити, але це реально треба задовбати не тільки всіх знайомих, а й сотні чи навіть тисячі незнайомих людей :-D
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 27.04.2016, 13:52
Там справді заробляє тільки "верхушка" тих пірамід, бо в них якісь суперздібності по агітуванню людей :D
Всі інші лише набридають людям і отримують копійки.
Скарга
Юля
# Юля 06.10.2019, 15:37
Владиславе, а чому вам не стати серед тих верхушок, щоб заробляти більше? Сил не вистачить?
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 07.10.2019, 20:54
А чому б тобі не завалити своє зомбацьке їбало на нуль, щоб не смердіти гівном та поштою "рамблєрру"? Чи макітри на плечах не вистачить?
Скарга
Евгения
# Евгения 20.09.2016, 18:42
Я смотрю вы такой специалист во всем. Прям на глаз определили, что продукция хреновенькая, и компания ТИПА страховая. Интересно, где же такая светлая голова работает. Ни одного факта я не увидела, только субъективное мнение одного не сильно смышленого человека. Читайте больше книг и интересуйтесь тем, что в цивилизованном мире происходит, вместо того, чтобы захломлять интернет подобной ересью.
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 21.09.2016, 08:32
Шановна Котова Євгенія Степанівна з славного міста Маріуполь!

Про цивілізований світ слухати від представника однієї з цих компаній я не буду, бо амвей і старлайф до цивілізації не відносяться завдяки своєму способу ведення бізнесу. Те, що ви читаєте книги по мережевому маркетингу, не дає вам право радити незнайомцям читати більше книг.

Де я працюю, вас аж ніяк не обходить і до суті статті відношення не має.

Те, що ви обзиваєте незнайому людину "не сильно смишльоною", тільки підтверджує мої думки про те, що зомбі мережевого маркетингу не терплять критики і не відрізняються адекватністю. (до речі, про вашу "смишльонність" яскраво говорить імейл в зоні рамблер.ру)

Те, що ви не побачили жодного факту, а побачили суб'єктивну думку - це також ваші проблеми. Я не позиціоную цей блог як ЗМІ чи наукове видання, тому не зобов'язаний наводити факти чому вищезгадані дві компанії - лайно. (а у вашому коментарі теж немає жодного факту).

Крім цього, я розумію, що аспірантам мало платять, тому ви тепер одна із зомбі, але адекватні люди, коли їм не вистачає грошей, підробляють в сферах, де нікому не промивають мізки. :D
Скарга
Iryna
# Iryna 15.12.2016, 15:56
http://www.strahnadzor.ua/comments/20433
http://myagent.com.ua/feedbacks/text/964
http://myagent.com.ua/feedbacks/text/960
http://myagent.com.ua/feedbacks/text/3427
Я так розумію, ви агент цього лохотрона? я вас вітаю, за пару років ви самі будете судитись з цією компанією. Зараз вона вас підкормлює, а потім ви будете в її п*ятій точці. Яким же тупим створінням треба бути, щоб вестись на такі речі.. За кордоном це працює, але не в нас. Це той же МММ, тільки називає себе страховою компанією.
Скарга
Сергій
# Сергій 12.03.2021, 15:28
1. Старлайф - брокер який продає продукти лайфових страхових компаній.
2. Метлайф - лайфова страхова компанія, яка спеціалізується (з 1868 р) на довгострокових накопиченнях та страхуванні життя.
3. Фінансові піраміди (на відміну від компаній страхування життя) не можуть отримати ліцензію на свою діяльність в жодній країні світу. Такі шахрайські схеми не пропонують ніякого продукту - лише виплати за рахунок інших вкладників.

Знання сила!!! ;)
Скарга
Игор
# Игор 06.05.2017, 10:13
Что ты здесь забыла начитатаная такая???????
Скарга
igor
# igor 06.11.2016, 23:51
Працював колись у галтрейді. Також вчухували всяку муйню в магазинах і нас за це ненавиділи
Скарга
Yurij
# Yurij 02.12.2016, 23:22
Ну є факти, приклади виплат по страхуванню та по нокопиченню, якщо не вірите у інформацію про 600+% резервів, надійність інвестицій і т.д.
Мережевий макретинг зараз найдієвіший бізнес і найпростіший, структура є - тільки працюй.. одні навчання чого тільки варті. поки проходиш через труднощі, виходиш монстром. цікавим співрозмовником , впевненим без комплексів і багато ін.
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 02.12.2016, 23:27
Найдієвіший бізнес? Багато знаєте "мережевих мільярдерів" зі списку форбс? Стосовно "найпростіший" - повністю погоджуюся, простий бізнес для найпростіших інфузорій.
"одні навчання чого тільки варті" навчання впарювати людям гівно - нічого не варте.
"виходиш монстром. цікавим співрозмовником " - от ваша проблема якраз в тому, що ви думаєте, що ви цікаві співрозмоники та ще й монстри, виявляється. Для нормальних людей ви прості шизики, які до всіх лізуть.
Скарга
Yurij
# Yurij 04.12.2016, 01:05
Навчання не впарювати, а по роботі з консультантами, публічних виступах ну і по продажі також, але це не стосується конкретно чогось одного.
А ваша проблема в тому, шо на основі якоїсь подібної діяльності робите висновки про все і всіх. Говорим на різні теми як і всі, буває що про це і не починаєм говорити..
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 04.12.2016, 09:23
"А ваша проблема в тому" - та в мене взагалі проблем немає, бо я в таких конторах не працюю.
"робите висновки про все і всіх" - я маю повне право робити висновки про все і всіх, бо я достатньо бачив і достатньо (навіть забагато) спілкувався з зазомбованими людьми. Мені щиро шкода, що ваше життя пов'язане з такою діяльністю, але якщо вас влаштовує - я тільки радий. Головне - не нав'язуйте ту діяльність іншим і все буде окей.
Скарга
Андрій
# Андрій 08.03.2017, 21:21
Кожен 5-ий мережевий мільярдер.. Я забрав свою накопичувальну програму в компаній метлайф в 2015р. був термін на 10р. також був страховий випадок все виплачують я к в договорі так живе весь цивілізований світ .. А всі остальні існують й пишуть всяку гадості і передають це іншим
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 09.03.2017, 09:22
От ще один типовий представник. Як розуміти вашу фразу "Кожен 5-ий мережевий мільярдер"? Про "цивілізований світ" - це вже теж заїжджена фраза, час іде, а технології впарювання не міняються.
Скарга
Роман
# Роман 24.10.2018, 00:55
Дональд Трамп
Скарга
Iryna
# Iryna 15.12.2016, 16:03
Я погоджуюсь частково. Справа в тому, що є мереживий маркетинг, в якому не треба вкладати власні кошти і в якому вони не випаровуються. Елементарний приклад - Ейвон, Оріфлейм. Клієнт отримує косметику, агент свої відсотки і подарунки, компанія заробляє на обох. Всі в виграші. Коли ми говоримо про метлайф, то це просто розфод. В неті дуже багато відгуків про те, як люди втрачають свої гроші. І в немалих масштабах.
Скарга
Юля
# Юля 06.10.2019, 15:58
Ірина, а Старлайф потрібно вкладувати гроші? Це ж старлайф працює по принципу мережевого маркетингу.
Компанія Метлайф - сама по собі. це її ж продукція так само як косметика в оріфлейм)))
Дівчатка та хлопчики розбиріться для початку, хто такі компанії посередники, а що за компанії які випускають продукт( неважлимво чи це поліса чи косметика) ну і звісно розберіться що таке взагалі мережевий маркетинг)))))
Скарга
Yurij
# Yurij 04.12.2016, 17:13
В мене також проблем немає)
Я робив на роботі 2 місяці і в очах потім та робота, а люди так по 30-40 років працюють, отут життя не повязане). Є багато чого іншого, але не всі добиваються. млм тільки як один варіант.
Скарга
Олександр
# Олександр 17.12.2016, 23:07
Був одного разу в офісі Старлайфу. На роботі одна жіночка сказала що її син із знайомими працює в офісі і запропонувала підробіток (якщо мама в темі мабуть син її також застрахував, це так припущення). На підприємстві зарплата не велика думаю сходжу поцікавлюсь. Взяла вона в мене номер телефону, зателефонував її син, домовились про зустріч. По телефону нічого не пояснив, та я і не розпитував. Коли я попав в офіс все сталося як написав автор статті.
Скарга
Іра
# Іра 11.03.2017, 00:06
Короче зайшов потім мужичок в костюмі, начав задавать ходові запитання кожному (яка твоя мрія? чи любиш ти гроші? хотів би собі нівчому не відмовляти ? чи хотів би ти собі машину чи дачу за кордоном? ) потім начав пояснювати що все це РЕАЛЬНО і він це все має бо він заключив контракт з Старлайф . Начав хвастатись шо він з дружиною жили на копійки , що пропрацював 2 місяці і зрозумів що таке життя не для нього і йому друг запропонував "хороше життя з Старлайф"тужи він запросив дружину,маму, тата, сестру , і відкрили рахунок сину на навчання якому зараз 4 роки, і тепер він все має і нічого не відмовляє собі. чесно мені аж тошно стало ! я хотіл вже йти ..Томущо слухаючи його казку я придивилась на його заучені слові і подумала " маючи таке життя як він розказує чи стояв би він тут перед кучкою 20 літніх студентів , чи хвастався б він про дачу на Гоа а сам сидить в цьому задрипаному залі і впарює підписати контракт на 5 років і зробити внесок "і я вже встала йти та він мене зупинив і начав оброблять мою психіку зумів правильно задать запитання і правильно відповісти на мою критику і відмову . Обкрутили так що чуть кридит не взяла, давив на те що в старості країна про мене НЕ подбає . що в європі вже ВСІ люди давно таким образом живуть і т.д. , потім видали брошурки з якогось картону і дали сутки обміркувати . я навідь не читала у брошурку дома . наступний день телефон розривався я 5 разів відповіла і сказала що я не погоджуюсь ,востанній раз у відповідь на відмову він сказав щоб я негайно принесла ту картонову брошурку . і я вирішила почитать .. я жалкую що її не відсканувала там було розписана вся суть "обробки клієнта" запитання і правільні відповіді і над цим працювали психологи тому що все продумано ! Богу дякую що я від них відвязалась ... а деякі з тих то в той вечір прийшов теж ,кого привели , нажаль погодилсь... ТОМУ ВСИХ ПРОШУ ДУМАЙТЕ СВОЄЮ ГОЛОВОЮ !! не слухайте тих продуманих і голосних фактів і висловів !! на все є свої ньюанси !
Скарга
Роман
# Роман 18.04.2017, 22:48
Доброго времени суток Автору и читателям. Комментируя вышеизложенное, хочу сказать следующее. Следует разделять сетевой бизнес и накопительное страхование. Это раз. Прежде ем судить о предмете, следует разобраться. Как минимум, чтоб не попасть в неловкую ситуацию и не краснеть, читая свои творения, годом позже. Это два) Если Автор имеет авто и по совместительств у умный человек- то свое авто он страхует. Закон вынуждает. Если Автор имеет деньги и по совместительств у умный человек он тратит не все, а сохраняет и инвестирует деньги. Это как минимум мудро. А именно это и предлагает накопительная программа. Хотите вы того, или нет а накопительное страхование это будущее и подобно страхованию авто, вы будете это делать, не сейчас так через 5 лет, не по своему осознанию, так по принуждению. И тогда, возможно, Автору будет неловко за свои мудрствования) Это многолетний опыт наиболее высокоразвитых стран и врядли Творец данной статьи, или наше правительство придумают решение более эффективное. Это три) и конечно же свою жизнь человек определяет исходя из своих способностей, потому конечное решение, равно как и его последствия всегда остается за каждым из нас. А за Ваше мнение спасибо, как и за возможность высказать свое.
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 19.04.2017, 12:00
Я нічого не маю проти накопичувальног о страхування і в статті не було жодного слова критики стосовно цього. Якщо ви уважно читали статтю, то мали б дочитати і до висновку, в якому я чітко вказав, що в реаліях України та ментальності наших людей вищезгадані компанії залишають лише негативні емоції адекватним людям, бо не вміють вести бізнес. Тому не пишіть, що я в чомусь не розібрався, бо я критикував не систему страхування, а те, яким чином за неї агітують.
Скарга
Igor
# Igor 08.06.2017, 18:04
Ви декілька разів зауважили про свою адекватність у коментарях до інших людей. Але при цьому Ви плутаєте такі поняття як "критика" та "хейт". Ваша стаття не є критичною, адже немає навіть елементарної аргументації, чому мережевий бізенс не працює і чому ви порівнюте його з МММ. Ви просто відверто захейтили ці компанії, бо банально не зрозуміли того, що вони пропонують. Відразу кажу, що я не є мережевиком. Але серед мого отчення є люди, котрі співпрацюють як з Amway так і зі Старлайф. І при цьому заробляють більше ніж я (сподіваюсь поки що:)). Звинувачувати Вас в тому, що ви не зрозуміли пропозиції я звісно не буду, бо як практика показує, багато з тих, хто туди приходить новеньким, або сам недокінця розуміє, чим займається, або не вміє це пояснити. Але те, що ви пишете подібні безграмотні статті - от це вже не добре.
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 08.06.2017, 19:50
"Відразу кажу, що я не є мережевиком." Та звичайно, ви не є) Тільки чомусь захищаєте тут ці компанії невідомо з якою метою. От якщо серед вашого оточення є люди з цієї сфери і вони вас не бісять своєю неадекватністю - це вказує лише на те, що ви один з них. А стосовно аргументації - я вже писав в коментарях, що я не ЗМІ і в блозі не збираюся писати величезні аналітичні статті і досліджувати кожну деталь роботи таких компаній. А на "хейт" я маю повне право і також вже пояснював вище чому - БО КОМПАНІЇ ЦІ ЗАМАНЮЮТЬ ЛЮДЕЙ ІДІОТСЬКИМИ МЕТОДАМИ. Може з капслоком до вас швидше дійде моя позиція.
Скарга
Олександр
# Олександр 03.10.2017, 10:53
Доброго часу доби. Владиславе, ви ще дуже молода людина, і повірте мені за 5, 10, 20 років для нашого суспільства накопичення та страхування буде нормою життя, як, до речі, у всьому цивілізованому світі. Ви теж зміните свої погляди на деякі речі, які вам здаються ідіотськими... 20 років тому ніхто не вірив у мобільний зв'язок, я теж, а мій тодішний колега повірив... В результаті у нього вже своя власна компанія і авто на багато крутіше чим у мене. Ми тоді всі з нього насміхались і говорили що він ідіот з "мильницями" які нікому не потрібні, він же нам сказав що це можливо ми ідіоти...
А він таки мав рацію.
До речі, цій "ідіотській" компанії Мет лайф вже 150 років, уявляєте, вини вже півтора сторіччя успішно займаються "ідіотством"!. .Можете перевірити і подивитися на англомовних сайтах результати щорічгого аудиту.
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 03.10.2017, 19:13
Щоб люди почали користуватися мобільним зв'язком, ніхто не "інтригував" масово своїх знайомих і родичів, не водив в підозрілі офіси і годину часу не старався впарювати підозрілі договори, тому ваше порівняння зовсім недоречне.

І якщо компанія не 150, а хоч 1050 років займається ідіотством - це нічого не міняє.

А вам я побажаю знайти в житті цікавіше заняття, ніж захист чергової псевдомаркетинг ової секти.

p.s. молода людина - не дорівнює дурна людина, деякі в свої 40-50-60 років ні разу не "блищать" мудрістю і адекватністю.
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:00
Значить так! Напишу декількома постами, тому що тексту забагато на 1 повідомлення.
Я відносно молодий, в мене дві вищі освіти - економічна і юридична. Написав про освіту тому що можуть знайтись люди які почнуть говорити що я замолодий, чи я не розбираюсь в темі, чи будь-які інші речі.
Я побував на семінарі "Старлайф". Все просто - це піраміда! Заперечувати факт що це піраміда - дурість! Хто не погоджується, вперед, ресурсів і матеріалу хватає як в інтернеті так і в книгарнях, а саме - по економіці, маркетингу і праву. Ми це проходили на другому курсі, якщо кому стане цікаво. Саме головне - це не сприймати все на віру людей в золотих годинниках і не махати гривою і казати так!, а просто взяти і розібратись, ну принаймі попробувати напрягти мозок, якщо він звичайно є).
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:01
Пенсійне накопичення? Мала пенсія? Страховка? Бідність? Закордон і ми? і тд. Люди, яке це має значення, коли вас після семінару зразу же хочуть зробити консультантом, і щоб в 1й день ви впарили страховку близьким родичам чи друзям за паркер) - класний, дорогий, відомий, стильний... потім за блокнот, потім за годинник, і все б нічого, саме тут і є грань ця тонка між маркетингом і пірамідою, а саме - щоб рости далі і збирати так-звані нагороди потрібно привести нових людей - майбутніх консультантів на семінар в майбутньому! Потрібно будувати сітку, і чим більше ви розвиваєте сітку тим більше ви заробляєте, а закінчуються договори і люди - будь-ласка на паркінг.
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:02
Суть проста – ви як одиниця - лимон, наприклад у вас 100 грам соку, якого можна вичавити, тобто щоб усі зрозуміли ви найдете 100 людей з вашого оточення, 30ти – впарите поліс на страхування + накопичення, це не головне, бо головне ви впарюєте страховку за 3000, а накопичення це їхній бонус а не Ваш… (це також інформація для роздумів чому?) далі - ще 10х вам вдастся затягнути на семінар, і тут все) ви вичерпані для них, адже коли у Вас закінчаться родичі, друзі і знайомі, а в середньому це 100 чоловік – на паркінг! І тут саме щоб компанія могла далі існувати, заробляти і потрібні нові вливання так-званих кадрів (не забуваємо шо консультантом може стати тільки той, хто вже купив поліс) Є звичайно винятки, це люди директори підприємств, головні лікарі і т.д., які можуть користуючись службовим становищем –можуть впарити більше полісів, та й привезти більше людей… А з чим Ви залишетесь після того як Вас вичавлять? Спорчені стосунки з родичами, друзями, знайомими, ну якшо стосунки не спортятся, то як мінімум стануть дивними, на ваші дзвінки стануть відповідати рідше це як мінімум.
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:02
Компанія "Метлайф" - нічого не маю проти, все класно, чітко, 150 років історії (так просто поцікавившись, є така компанія як PZU її історія страхування більше ніж 200 років), шикарний послужний список, цифри, звіти, гроші - красива легенда для піраміди, саме та яка потрібна щоб зробити шикарну піраміду, щоб хапнути на крючок якомога більше новачків, адже коли людина впевнена що несе добро, що покращить життя близьких, що все чисто і компанія лідер світового ринку то в чому проблема? Проблема в тому, що саме ви не «Метлайф», ви не представник цієї компанії, ви – брокер, ваша задача продати, саме продати. Коли я прочитав договір консультанта, я як юрист просто ...їв (вибачте бо стриматись правда важко) - тому що нам цілий день втирали що краще бути бізнесменом ніж ходити на роботу і бути рабом, вибачте, але за договором який Ви підпишете як консультант Ви станете рабом) в кращому випадку, а в гіршому - зомбі-рабом, ну про це пізніше.
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:03
Далі трохи з економічного боку , компанія в Україні з 2002 року, тобто 16 років. Красиві картинки, які нам показували свідчать що ринок страхування життя в Україні і пенсійного накопичення 1.7% станом на сьогоднішній день, звідси в мене питання - що робила компанія 16 років? багатомільярдна компанія? яка влаштовує шикарні подорожі, яка дарить шикарні подарунки, яка виплачує шикарні комісійні? Чим ці люди займаються 16 років? З їх слів саме ця безвідмовна система продаж є кращим способом просування їхнього товару, і? За 16 років вони просунули ринок на 1.7%. Хоча на семінарі я тричі чув фразу, що вже за 3 роки ми порвем ринок, ми розвинемось, ми будемо продавати і продавати, тому що є потреба в нашому продукті, мені показували картинки з фірмами гігантами такими як facebook, google, coca-kola і так далі в порівнянні з якими «Метлайф» гігант, але шановні давайте вже тоді подумаємо, включимо розум, і глянемо, як ці вищеперерахован і компанії просунулись на Українському ринку з 2002 до 2018 ( це на домашнє завдання), а саме на скільки %.
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:04
Про сторону семінарів – на секундочку, Вам як косультанту щоб рости і досягнути захмарного 8го рівня потрібно бути на щомісячних семінарах вартість яких за один – 1200 чи 1400 гривень, це в рік 24000 грн, люди, Вам розказують за бідність, за кризу, за малі пенсії, Ви нашкребаєте заледво на те щоб відкласти на пенсію 10000 з яких 3000 йде на страховку, а не на пенсію, і тут тратите на семінари 24 000? Трохи дивно чи не так! Ну відкладіть ці кошти. Чи слабо, зробіть те чого вас вчать, адже Вам розказують що зекономивши в день на каві 30-35 гривень ви можете відкласти на безбідну старість, так відкладіть самі ще оці 24 000 гривень також, без посередників, без промивання мізків, і ви получите гарну суму, я не пойму як люди можуть слухати про цифри, статистику і не робити розрахунки відносно цього факту. Хоча і тут є пояснення лекторів. Ви вкладаєте в себе! В Ваш бізнес! Але ж основні гроші йдуть куди від Вашої праці – людині яка стоїть вище за вас по ієрархії, і так до самого верху, чим не піраміда!
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:05
Щодо «зомбі-раб» - чудові лектори, натаскані, знаючі багато психологічних важелів, як подавляти особистісь, як направляти, і так далі, саме для цього і є чітко розроблена програма так званого навчання і тренінгів, а також семінарів. Саме ці навчання і виховують зубрів цього бізнесу, які чудово знають психологію, які чудово вміють маніпулювати людьми, змінювати їхні думки, направляти їх в потрібне русло, і так далі.
Писати більше чесно кажучи надоїло, чому? Та тому щоб ті, в кого закрався сумнів, чи стало цікаво, сам напряг мозок, виділив трохи часу, і розібрався в решті… Я приїхавши додому, просто сівши за компютер на пів години і співставивши деякі цифри і дані просто доповнив картину, яку вже собі намалював на 3й лекції семінару, не лінуйтесь і зробіть це саме… Зробіть це про шо Вас просять на таких зустрічах, економте і відкладайте, Вам для цього не потрібен брокер і посередник, та просто візьміть ці гроші, візьміть для прикладу відкриту інформацію інвестиційної діяльності тієї ж компанії «метлайф» і заінвестуйте їх в ті компанії що і інвестує «метлайф», і сума в кінці буде точно цікавіша ніж получиться у Вас з програми накопичення, а щодо страховки і так званого світла і добра яке нібито несе компанія «старлайф», шановні, так купіть собі страховку де хочете, їх купа на кожному кроці, любих фірм і компаній, навіть такої компанії як «метлайф», в чому світло, це ж просто поліс страховий, це продукт, який будь хто може купити! Ставте перед собою правильні запитанняЮ шукайте на них правильні відповіді!
Скарга
Сергій
# Сергій 21.01.2018, 22:28
Ціла "куча" пустих слів, нічим не аргументованих, ти хоч провірив інформацію, що тобі говорив консультант, дивися фіз. адресу чи сертифікати можливо преглядав, а може на сайт компаній даже заходив? Де факти, що це не працює?
Звідки такі пізнання? Все, що можна сказати про такого "експерта" як ти, то це те що ти нагадуєш школяра, який наслухався таких же експертів і строє з себе розумника в соц. мережах і т.п.!
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 22.01.2018, 00:03
Серьожа, от коли виростеш і не будеш мати пошту в "рамблєрру", тоді й приходь і коментуй, домовились? ;-)
Скарга
Микола
# Микола 11.03.2018, 22:04
Щодо «зомбі-раб» - чудові лектори, натаскані, знаючі багато психологічних важелів, як подавляти особистісь, як направляти, і так далі, саме для цього і є чітко розроблена програма так званого навчання і тренінгів, а також семінарів. Саме ці навчання і виховують зубрів цього бізнесу, які чудово знають психологію, які чудово вміють маніпулювати людьми, змінювати їхні думки, направляти їх в потрібне русло, і так далі.
Писати більше чесно кажучи надоїло, чому? Та тому щоб ті, в кого закрався сумнів, чи стало цікаво, сам напряг мозок, виділив трохи часу, і розібрався в решті… Я приїхавши додому, просто сівши за компютер на пів години і співставивши деякі цифри і дані просто доповнив картину, яку вже собі намалював на 3й лекції семінару, не лінуйтесь і зробіть це саме… Зробіть це про шо Вас просять на таких зустрічах, економте і відкладайте, Вам для цього не потрібен брокер і посередник, та просто візьміть ці гроші, візьміть для прикладу відкриту інформацію інвестиційної діяльності тієї ж компанії «метлайф» і заінвестуйте їх в ті компанії що і інвестує «метлайф», і сума в кінці буде точно цікавіша ніж получиться у Вас з програми накопичення, а щодо страховки і так званого світла і добра яке нібито несе компанія «старлайф», шановні, так купіть собі страховку де хочете, їх купа на кожному кроці, любих фірм і компаній, навіть такої компанії як «метлайф», в чому світло, це ж просто поліс страховий, це продукт, який будь хто може купити!
Скарга
Анонім
# Анонім 26.09.2018, 16:32
Як би це смішно не звучало у нашій країні, але страхуванням майбутнього повинні займатися державні компанії, а не піраміди-декіль карічки! І якщо ви люди забули, то у нас давно є ця державна контора!!! Якого ... ми платимо 20% від кожного надходження у цей фонд, якщо в кінцевому результаті нема за що хліба купити?! Вам мало однієї державної лохотронської кантори, то ви собі шукаєте ще одне ярмо?! Якщо є «вільні» гроші-поставте на депозит у надійний банк чи інвестуйте у нерухомість, новий бізнес і т.д. А цивілку оформіть у надійній страховій, щоб дійсно спокійніше було жити.
Я не примітивний мислитель, оскільки маю справу з державними структурами, які дійсно в найближчому майбутньому будуть просувати корпоративне страхування і т. д. І це є правильно!
Скарга
Інна Клименко
# Інна Клименко 31.10.2018, 12:44
Відгук супер! Та ще й з гумором)) Я теж вірю тільки в "живі гроші", які можна заробити інтелектуально або фізично, а все решта - лохотрон.
P.S.: отримала окреме задоволення від Вашого епістолярного жанру та громотності
Скарга
Сергій.  zeinem.s
# Сергій. zeinem.s 04.11.2018, 01:34
Прочитав ваш відгук про Старлайф (Метлайф) і живу даюсь. Як така розумна (на перший погляд) людина може приводити такі аргументи. Будівля поруч секс-шопу. Як це впливає на рівень послуг компанії? Друге - друкована продукція. Хочеться спалити? Паліть тоді в банки з їх бюлетенями, навчальні заклади, приватні (і не дуже) лікарні. У них усіх (і не тільки) теж є друкована продукція. Дитячий час, чесно. Третє - альтруізм. Прямим текстом так ніхто нічого не каже, а те що ви собі вигадали - ваша справа. Працівники Старлайфу будуть підтримувати та навчати вас, От і весь альтруізм. А те, що від цього залежить їх дохід в якійсь мірі, що тут такого? Останнє - індексація. Зрозуміло, що ви самі її покриваєте. Залиште гроші в банку - буде все те саме. За вас ніхто не буде зберігати купівельну спроможність ваших грошей. А не будете сплачувати - отримаєте копійки, якщо інфляція буде занадто високою.
Підсумки - такі псевдо аргументи вводять в помилкове уявлення необізнаних та не дуже грамотних осіб. Якщо вам 12 років, то аргументи достойні. Якщо ні, то, будь-ласка, спочатку розберіться в справі, а потім пишіть відгуки. Крім неповаги, ваш відгук не викликає у мене нічого. Шкода, що деякі люди не перевіривши ваші слова, ведеться на них в позбавляє себе такої важливої речі як поліс...
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 04.11.2018, 09:50
Я бачу зомбакам з обох компаній не дає спокою цей запис, тому вони сюди наганяють своїх ботів з проспіртованим мозком. Прапор в руки - не подобається, не читайте. Я написав це для простих людей, які встигнуть загуглити про ці кончені компанії.
Скарга
Алекс
# Алекс 02.01.2019, 23:57
Касательно Старлайфа- да, секта редкого формата. Но не плетите сюда Метлайф. Я пошел в офис Метлайфа и оформил страховки, также оформил в ПЗУ. У Метлайфа условия выгоднее, но дороже. Так что не путайте мягкое с теплым и в кучу все не валите. Метлайф дает Старлайфу скидку, а они из этого сделали пирамидку (о блин, стихи получились:))
Скарга
Ольга
# Ольга 25.03.2019, 10:10
По поводу всего вышесказанного. Решила попоробовать Купила полис, подписала договор с Старлайфом. Посетила семинар. Нахохоталась. Сточки зрения НЛП и психологии все четко. Среднестатистич ескому человеку, которому нужны внешние эмоции, чтобы быть счастливым, каждый месяц делают "укольчик счастья" и он пошел продавать, бо (паркер, блокнот, часы и проч. мишура). Очень маленький % консультантов действительно разбираются в вопросе. И негативные отзывы - это последствия работы неподготовленны х консультатнтов. Я пока притормозила в работе. Как можно продавать людям то, в чем ты сам не до конца разобрался? "Правила" пока изучаю и задаю очень много "неудобных" вопросов. Мой потенциальный клиент задал вопрос: диверсификация рисков и инвестиционный портфель. Да, вопрос специфический, но правильный. 98% участников семинара и будущих консультатнов даже слов таких не знают(((
Скарга
Ольга
# Ольга 25.03.2019, 10:11
И меня уже предупредили, что если я не соглашусь с политикой, традициями и правилами СЛ, то карьеру я не сделаю. Но увеличение % проникновения на рынок будет. Это неизбежно. Примерно через 5-7 лет. Понятно, что любая компания уровня МЛ, заходя на рынок, делает усредненный психологический портрет потенциального клиента. Маркетинг-план 2002 года рассчитан на своего покупателя. Но сейчас 2019 и эта схема продаж все чаще дает сбой. И СЛ следует задуматься об изменении модели продаж, а также обратить внимание на качество подготовки консультантов. И, самое главное, количество людей, которым не нужен "укольчик счастья", будет медленно, но расти. Для себя - я планирую работать и знакомить людей с продуктом, разбираться в нем, отвечать на самые разнообразные вопросы, говорить о подводных камнях и т.д., для меня неприемлимо давление на клиента, клиент должен вникнуть, разобраться и взвешенно принять решение. Тогда не будет такого количества негативных отзывов. При грамотно подобранной программе и информировании клиента о всех рисках, сопровождении клиента при наступлении страхового случая продажи будут. Это мое мнение, отстаивать его в дискуссии я не буду.
Скарга
Олексій
# Олексій 27.03.2020, 20:33
Є все ж таки люди,які грамотно думають!
Скарга
wanttoknow
# wanttoknow 11.05.2019, 18:39
В іншому пості автор критикує заробітчан, що масово скуповують квартири, і наводить там досить цікаві аргументи. Цікавить його відповідь на питання, яке я спробую зрозуміло сформулювати нижче.

Якщо заробітчании має вибір - купляти новозведену квартиру, яка потім, на думку автора, буде пустувати, чи накопичувати дітям кошти в лайфових компаніях, ну чи наприклад банках - то що краще? В другому варіанті гроші ще й мали би у нашій економіці працювати.

З двох зол, які описав автор - яке би він вибрав? При умові, що третього варіанту немає.
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 11.05.2019, 19:15
Хех, відповім. Тут діє відома теорема Ескобара і я б не вибирав жоден з варіантів. Але якщо вже так поставлене питання, то я б краще пішов "заробітчанськи м" шляхом і купив зайву квартиру, ніж вкладав гроші в ненадійні, на мою думку, компанії. Це питання ризиків і здорового глузду, тому нерухомість тут виграє.
Скарга
wanttoknow
# wanttoknow 12.05.2019, 14:50
Дякую за відповідь.

До речі, фото із посту - де ви його взяли? Це реально семінар якогось страхової компанії чи тролінг?
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 12.05.2019, 21:24
Ілюстративне фото, але дуже схоже на правду :D
Скарга
Сергій
# Сергій 23.05.2019, 09:38
Владиславе! Ви себе дуже любете, аж занадто. Ви самий розумний у світі? Мені сподобалася Ваша фраза "ненадійні, на мою думку, компанії." А Ваша думка - це аксіома?, Вона правильна?. Чому Ви її " впарюїте" "простим людям" і критикуєте інших за те що робите самі?
Скарга
Третьосортний
# Третьосортний 23.05.2019, 10:03
О ще один адепт сектантів :D
Так, я себе дуже люблю і ЧСВ прям зашкалює) Чи може це мій особистий блог, на якому я маю право висловлювати свою, нехай суб'єктивну, думку? Ніхто вам її не "впарює" - не подобається, не читайте, я не ходжу і через знайомих не агітую вважати свої думки єдиноправильним и, як це роблять вищезгадані сектантські компанії.
Скарга
Оля
# Оля 22.10.2020, 00:01
Дякую автору за пост і за думки. Ти класний)
Скарга
Вася Пупкин
# Вася Пупкин 23.02.2021, 12:09
Если вам будут звонить знакомые, с которыми вы давно поддерживали контакт, и предлагать встретится то уточните намерения. Если скажут что "это не телефонный разговор" - то задайте каверзные вопросы и тогда бойкотируйте такие встречи. Ибо эти сектанты не успокоются
Скарга
Оля
# Оля 07.06.2021, 15:24
Оце пост. Браво автору! Ваша думка важлива, проте я особисто не вважаю її правильною. Чудово, що Ви так самовиражаєтеся і логіка є в ваших словах, в той же час давайте розберемося.
Якщо коротко про компанії: Метлайф - це як завод, що виробляє продукцію, Старлайф - це посередник (супермаркет до прикладу), який надає свою послугу страховій компанії, (послуга обслуговування) і третя особа клієнт - людина, яка купує продукт. Якщо говорити про повсякденні продукти, які люди купують в супермаркеті, то можна сказати, що це теж сєкта чи лохотрон. Чому? В супермаркеті працюють працівники, які отримують заробітню плату від обороту товару (програми страхування це такий же продукт). Всі ми даємо поради стосовно хорошої продукції, якою самі користуємося друзям, колегам, родичам. Чи можна рекомендувати купити щось, якщо уявлення не маєш, що воно собою являє? І якщо ви друзям будете рекомендувати щось кльове, Вас теж можна назвати зазомбованим, але це ж не так, Вам просто подобається продукт і Ви його рекомендуєте.

Власне до чого я. Хтось має свою думку, а хтось через страх відповідальност і боїться розібратися у всьому і прийняти власне рішення, тоді приймає подібну сторону як Ви і пише схожі на ваш пости. Відверто мій досвід: мої знайомі живуть в Канаді і в них такі програми рівняються до наявності паспорту. Вони мають бути і крапка! Чому вони свідомо користуються таким продуктом, а ми навіть розібратися в цьому не хочемо? Вони якісь інші люди? З іншого всесвіту чи з іншої планети? Та ні, вони такі ж як і ми, лише мудріші. Ваша думка має право на існування рівно на стільки як мають право існувати Старлайф і Метлайф. Будьте здорові і захищені. Не пишіть стільки негативу про продукт, яким не користуєтеся, краще діліться постами про той продукт, яким користуєтеся.
Скарга

2011-2020 Всі права захищено.
При копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт myslinsky.org обов"язкове, інакше - знайду і руки відірву :)
Designed by Me (or not).
Головна | Контакти | Про автора