СЕО - експеримент

Написано в Інше
  • Переглядів: 3141


тіц

Доброго дня всім читачам блогу myslinsky.org! Після створення свого тематичного блогу, я просував його посиланнями з ГГЛ та обміном кнопками. Як я вже писав, це принесло результат. Яндекс дав моєму сайту 10 Тиц. Але радів я недовго, бо через кілька днів Яндекс провів доАп і забрав десятку Тиц назад. На мій лист Платон Щукін відповів приблизно так:

Дело в том, что за время, проходящее между пересчетом тИЦ, какие-то сайты появляются, а какие-то исчезают. Соответственно, веса ссылок изменяются, и изменяется тИЦ ресурса.Изменения могут произойти и за пару дней, в Вашем случае это не связано с какими-либо санкциями с нашей стороны.

Я трохи заспокоївся, бо тепер знаю, що показники мого сайту на межі десятки Тиц. Тобто, якщо я закуплю ще трошки посилань на нього, Тиц повернеться.

В принципі я не спішу, бо в ГГЛ приймають блоги з доменами, яким не менше 6 місяців. В мене є ще 2 місяці, щоб повернути Тиц.

А тепер поговоримо про цей блог. Я врахував всі помилки свого попереднього блогу, та зробив все «чисто». Я відразу закрив до індексації безліч зайвих сторінок, які на моєму тематичному блозі наробили багато поганого, і гугл досі ображається. В просунені цього блогу я не буду користуватися обміном кнопок, посилань і т.д. Наразі, як бачите реклами на моєму блозі нема взагалі. Можливо, згодом і поставлю кілька банерів, але наразі я роблю все для зручності відвідувача. В ГГЛ найближчі 6-9 місяців блог додавати теж не буду. Нехай набере хоч 20-30 Тиц та 1-2 PR. Сейп це взагалі знущання над нормальним СДЛом, тому відпадає сам по собі. Тизерну рекламу теж ставити не збираюсь, хіба в мене буде 1000 відвідувачів у день J. Єдині зовнішні посилання в мене будуть в розділі «Спонсорство», який вже діє.


А тепер про сам експеримент. Я буду три місяці із сьогоднішнього дня тільки знаходити та коментувати DoFollow-блоги. Чому такий довгий термін? Я нікуди не спішу. Наразі на блог не куплено жодного посилання в ГГЛ чи інших системах і я хочу довести, що набрати 10, чи навіть 20 Тиц можна безкоштовно. Саме такий я очікую результат. За цей час Яндекс проведе мінімум 3 повноцінних Апи Тица. Що я збираюся робити? Шукати дуфоллов блоги в мережі та вибирати найкращі з них. Через три місяці, коли я зберу базу таких блогів, буду її продавати. Якщо експеримент результату не дасть – віддам безкоштовно на сторінках цього блогу, якщо дасть – буду продавати за низькою ціною, якщо результат перевершить сподівання, буду продавати дорожче. Ось так. Побажайте мені удачі.


Коментарі   

gorih
0 # gorih 2011-03-30 21:47
Я зі своїм блогом щось подібне проводжу. Правда пробую коментувати і різні закордонні сайти. Але тепер це тяжче бо гугл хром щось не перекладає сторінки. А стосовно ГГЛ то я не дуже і стараюсь, бо їм сайт може не сподобатись, а в блогуні і при нульових показниках можна заробити
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-03-31 14:08
Quoting gorih:
Я зі своїм блогом щось подібне проводжу. Правда пробую коментувати і різні закордонні сайти. Але тепер це тяжче бо гугл хром щось не перекладає сторінки. А стосовно ГГЛ то я не дуже і стараюсь, бо їм сайт може не сподобатись, а в блогуні і при нульових показниках можна заробити

ось коли допомагає знання англійської мови :lol:
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2011-03-31 16:31
Тобто сайт оцей ти робиш суто під ГГЛ? Бо я свій блог туди пробував додати, поки не приймають - замало сторінок в індексі яндекса, а як ще монетизувати україномовний блог без фанатизму поки не придумаю ніяк. :(
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2011-03-31 16:34
І ще одне. Ти оту "фішку" із забороною копіювання прибери краще. Хто хоче вкрасти публікацію і так вкраде (та хоч би початковий код подивиться, яваскрипт заблокує), а я от хотів перед надсиланням коментаря скопіювати його собі (іноді інтернет заглючує і вдруге набирати те саме нецікаво зовсім) - не дає.
Проблему вирішив просто виділивши коментаря і перетягнувши у іншу вкладку в пошук гугля, grag-n-drop рулить, та неприємно всеодно
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-03-31 16:52
Quoting Akceptor:
І ще одне. Ти оту "фішку" із забороною копіювання прибери краще. Хто хоче вкрасти публікацію і так вкраде (та хоч би початковий код подивиться, яваскрипт заблокує), а я от хотів перед надсиланням коментаря скопіювати його собі (іноді інтернет заглючує і вдруге набирати те саме нецікаво зовсім) - не дає.
Проблему вирішив просто виділивши коментаря і перетягнувши у іншу вкладку в пошук гугля, grag-n-drop рулить, та неприємно всеодно

та я вже виключив давно. кілька днів вже виключине. може в тебе кеш треба почистити? а блог я роблю не під ггл, а для задоволення. :-)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2011-03-31 16:58
Quoting Administrator:
та я вже виключив давно. кілька днів вже виключине. може в тебе кеш треба почистити? а блог я роблю не під ггл, а для задоволення.

Цікаво, бо я щойно зайшов із іншого браузера (яким ніколи не користуюся і 100% на твій блог з нього ніхто не заходив) - по Ctrl+C вилазить віконечко, що не даш скопіювати.

Стосовно задоволення, то мати блог для себе - дуже добре, та погодься, що мати з нього зиск теж незле
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-03-31 17:10
Quoting Akceptor:
Quoting Administrator:
та я вже виключив давно. кілька днів вже виключине. може в тебе кеш треба почистити? а блог я роблю не під ггл, а для задоволення.

Цікаво, бо я щойно зайшов із іншого браузера (яким ніколи не користуюся і 100% на твій блог з нього ніхто не заходив) - по Ctrl+C вилазить віконечко, що не даш скопіювати.

Стосовно задоволення, то мати блог для себе - дуже добре, та погодься, що мати з нього зиск теж незле

погоджуюся. але не варто зразу сподіватися на манну з небес. варто зосередитись не тільки на якісному контенті, але й на прирості пузомірок та трафіку. а то багато створюють блоги і відразу по вуха завішують їх рекламою, а не отримуючи бажаних прибутків йдуть з цієї сфери
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2011-03-31 17:16
Quoting Administrator:

погоджуюся. але не варто зразу сподіватися на манну з небес. варто зосередитись не тільки на якісному контенті, але й на прирості пузомірок та трафіку. а то багато створюють блоги і відразу по вуха завішують їх рекламою, а не отримуючи бажаних прибутків йдуть з цієї сфери

Тут просто прикол ще в тому, що особисто я толкових способів монетизувати україномовний сайт не знайшов (якщо не брати до уваги прямих рекламодавців, яких ще шукати треба). Все переважно під рунет, навіть той самий ГГЛ\блогун. От і випитую у всіх, може хтось знає тему корисну
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-03-31 17:17
Quoting Akceptor:
Quoting Administrator:

погоджуюся. але не варто зразу сподіватися на манну з небес. варто зосередитись не тільки на якісному контенті, але й на прирості пузомірок та трафіку. а то багато створюють блоги і відразу по вуха завішують їх рекламою, а не отримуючи бажаних прибутків йдуть з цієї сфери

Тут просто прикол ще в тому, що особисто я толкових способів монетизувати україномовний сайт не знайшов (якщо не брати до уваги прямих рекламодавців, яких ще шукати треба). Все переважно під рунет, навіть той самий ГГЛ\блогун. От і випитую у всіх, може хтось знає тему корисну

повір, якщо в тебе реально якісний та корисний україномовний ресурс, то способи заробітку з нього самі привалять. ти думаєш, власники вочера чи блогорідера дуже шкодують, що їхні блоги україномовні?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2011-03-31 17:27
Quoting Administrator:

повір, якщо в тебе реально якісний та корисний україномовний ресурс, то способи заробітку з нього самі привалять. ти думаєш, власники вочера чи блогорідера дуже шкодують, що їхні блоги україномовні?

Ну, це одиниці, а блогів україномовних тисячі. І я не думаю, що той самий блогрідер - проект одніїє людини. в той же час на расійськомовних блогах одна людина може запросто пристойно заробляти.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-03-31 17:31
Quoting Akceptor:
Quoting Administrator:

повір, якщо в тебе реально якісний та корисний україномовний ресурс, то способи заробітку з нього самі привалять. ти думаєш, власники вочера чи блогорідера дуже шкодують, що їхні блоги україномовні?

Ну, це одиниці, а блогів україномовних тисячі. І я не думаю, що той самий блогрідер - проект одніїє людини. в той же час на расійськомовних блогах одна людина може запросто пристойно заробляти.

тут вже іде питання елементарного патріотизму. я має досвід у сайтобудівництв і, але жоден мій створений сайт не був на російській. так, я розумію, що зараз я міг би заробляти в рази більше, якби писав російською, але мене надихає сама ідея українського Інтернету. Уанет дуже перспективний, і не потрібно рівнятись на росію. Так, російської аудиторії більше, але якщо іти таким шляхом, то потрібно створювати сайти на китайській та англійській мовах. а наразі я вчуся і мені гроші не так потрібні, а через кілька років навіть мої україномовні проекти будуть мені приносити більш-мен пристойний прибуток
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Oxygen
0 # Oxygen 2011-04-03 17:51
Прелестно, как понял, я уже в твоей базе.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-04-03 21:33
Quoting Oxygen:
Прелестно, как понял, я уже в твоей базе.

ну да, а разве это плохо? :lol:
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
SEO Нимфетка
0 # SEO Нимфетка 2011-04-03 21:42
А много сайтов в базе? Какой прирост ожидается?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2011-04-03 23:57
Quoting SEO Нимфетка:
А много сайтов в базе? Какой прирост ожидается?

база будет пополнятся в течении этих 3 месяцев. каждый день добавляю примерно 5-6 проверенных блогов. Ожидается прирост в 10-20 тИЦ
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Oxygen
+1 # Oxygen 2011-04-04 09:45
Quoting Administrator:
Quoting Oxygen:
Прелестно, как понял, я уже в твоей базе.

ну да, а разве это плохо? :lol:

Да нет, не плохо.
--
У меня вопросы: где ты нашёл хостинг для блога, где купил домен? Просто блог у меня уже достаточно давно появился, но то и дело выпирают с одного хостинга, приходится переезжать на другой. Домен отхватил бесплатный, я его через полгода сделали платным, вот я лох.
--
P.S. Моя великая мечта - переделать свой бложик так, чтобы на нём не было ни кусочка графики (в дизайне) и монетизировать его хоть как-то. А ещё хорошо было бы писать на английском. Но по-английски пока не умею так выражатся, как по-русски, так что печаль.
--
Как бы ты предложил выжать деньги из бложика, на котором 200 посетителейей ежедневно, но постоянных читателей нет?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2011-04-04 14:31
Quoting Oxygen:
Quoting Administrator:
Quoting Oxygen:
Прелестно, как понял, я уже в твоей базе.

ну да, а разве это плохо? :lol:

Да нет, не плохо.
--
У меня вопросы: где ты нашёл хостинг для блога, где купил домен? Просто блог у меня уже достаточно давно появился, но то и дело выпирают с одного хостинга, приходится переезжать на другой. Домен отхватил бесплатный, я его через полгода сделали платным, вот я лох.
--
P.S. Моя великая мечта - переделать свой бложик так, чтобы на нём не было ни кусочка графики (в дизайне) и монетизировать его хоть как-то. А ещё хорошо было бы писать на английском. Но по-английски пока не умею так выражатся, как по-русски, так что печаль.
--
Как бы ты предложил выжать деньги из бложика, на котором 200 посетителейей ежедневно, но постоянных читателей нет?

хостинг от неоми, но украинского(топюа)
домен купил на nic.ua(у меня там скидка 20%)
200 посетителей? можно контекстную рекламу вешать, но не советую этим увлекатся. Идеальный вариант - повысить тиц к 10 и продавать ссылки в ггл
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
yura
+1 # yura 2011-04-05 11:44
Ти не проганяв сайт по трастовим базам?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2011-04-05 17:13
Quoting yura:
Ти не проганяв сайт по трастовим базам?

ні, для цього блогу ще не встиг, тому і вирішив проексперементу вати з блогами.
проганяв інший свій блог - результат майже нульовий. Залишати посилання в профілях неефективно, адже рано чи пізно такі сайти закривають посилання нофоловами.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
gorih
+1 # gorih 2011-04-07 01:16
Quoting Akceptor:
Quoting Administrator:
та я вже виключив давно. кілька днів вже виключине. може в тебе кеш треба почистити? а блог я роблю не під ггл, а для задоволення.

Цікаво, бо я щойно зайшов із іншого браузера (яким ніколи не користуюся і 100% на твій блог з нього ніхто не заходив) - по Ctrl+C вилазить віконечко, що не даш скопіювати.

Стосовно задоволення, то мати блог для себе - дуже добре, та погодься, що мати з нього зиск теж незле

На блогуні також можна нормально заробити навіть із нульовими показиками тіц і пр
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2011-04-07 14:37
Quoting gorih:
Quoting Akceptor:
Quoting Administrator:
та я вже виключив давно. кілька днів вже виключине. може в тебе кеш треба почистити? а блог я роблю не під ггл, а для задоволення.

Цікаво, бо я щойно зайшов із іншого браузера (яким ніколи не користуюся і 100% на твій блог з нього ніхто не заходив) - по Ctrl+C вилазить віконечко, що не даш скопіювати.

Стосовно задоволення, то мати блог для себе - дуже добре, та погодься, що мати з нього зиск теж незле

На блогуні також можна нормально заробити навіть із нульовими показиками тіц і пр

можливо і так, але ціни там досить занижені
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Dezm
+1 # Dezm 2011-04-08 18:09
В свое время так же дела подобный эксперимент по наращиванию тИЦ бесплатными методами, в основном комментирование м Dofollow блогов, и хочу сказать, что ДА, результат 10 тИЦ.

О бирже ГГЛ, минимум нужно иметь 80 про индексированных страниц яшей!

П.С. joomla отлично подходит и для блогов.... :-)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2011-04-08 20:46
Quoting Dezm:
В свое время так же дела подобный эксперимент по наращиванию тИЦ бесплатными методами, в основном комментированием Dofollow блогов, и хочу сказать, что ДА, результат 10 тИЦ.

О бирже ГГЛ, минимум нужно иметь 80 про индексированных страниц яшей!

П.С. joomla отлично подходит и для блогов.... :-)

вроде 70 страниц...
да, джумла рулит :lol:
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
yury
+1 # yury 2011-05-03 17:10
А я вот как раз и комментирую такие блоги, вот и наткнулся на ваш сайт.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
yooll
0 # yooll 2011-05-23 00:36
Яким чином шукаєте dofollow блоги?
Я часто зустрічав вже існуючі бази, як правило платні. Не думаю, що вони дадуть суттєвий плюс.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2011-05-23 18:45
Quoting yooll:
Яким чином шукаєте dofollow блоги?
Я часто зустрічав вже існуючі бази, як правило платні. Не думаю, що вони дадуть суттєвий плюс.

парочка плагінів до хрома, терпіння і все :-) просто перелопачую вже існуючі бази і відбираю найжирніші сайти
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Маг
0 # Маг 2011-10-18 22:51
Прикольні ви чувачки)))))
кажете dofollow блоги..... правильно.... тік от простіше в гуглі набрати dofollow gov/edu і маете державні блоги як мінімум з 5пр... і вперед.... так скорішше буде)))
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
українські статуси
0 # українські статуси 2012-07-17 10:40
Купа часу пройшло - що сталося з ТИЦ ?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-07-17 12:16
Quoting українські статуси:
Купа часу пройшло - що сталося з ТИЦ ?

Нічого не сталось, тримається далі на рівні десяточки.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись

Додати коментар

Security code
Оновити

Поисковый анализ сайта
2011-2017 Всі права захищено.
При копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт myslinsky.org обов"язкове, інакше - знайду і руки відірву :)
Designed by Myslinsky Vladislav.
Головна | Контакти | Про автора