Революції тепер відбуватимуться онлайн?

Написано в Думки вголос
  • Переглядів: 1970


Зазвичай я стараюсь утримуватись від коментування різних онлайн-скандалів, проте не цього разу. Як ви вже зрозуміли, річ йде про закриття файлообмінника ЕХ.UA. Наче і не мега подія, проте влада явно не сподівалась на таку бурхливу реакцію людей.

Давайте по-порядку: 31 січня припинив роботу найпопулярніший файлообмінник EX.UA. Як пояснює міліція - було порушено кримінальну справу через піратський контент через звернення крупних компаній(Microsoft, Adobe). 

Народ такої наглості не потерпів і швидко самоорганізувався через соціальні мережі - були страйки під Верховною Радою ітд...

Та народні умільці швидко розповсюдили інструкцію про те, як загрузити державні сайти так, щоб ті вирубались. Кожен зміг відчути себе професійним хакером 80 левела. Та в ще більший екстаз народ впав, коли з"явились перші результати - сайт Президента почав виснути та відкриватись через раз.

Після цього вчора в 18.00 було організовано масову хакерську атаку, а після того, як сайт Президента впав - почали валити й інші державні сайти.

Одним словом, дуже весело останніми днями живе інтернет-суспільство. Великий плюс такої массової революції те, що саме в цей час школи позакривали на карантин(сотні тисяч школоло стали висловлювати свій протест), а температура по Україні опустилась до -20 - -30 градусів(які там акції протесту на вулицях?)

Сьогодні вже стала появлятись інформація, що фалообмінник розблокують, що цілком ймовірно. Також хотіли порушити кримінальну справу в ситуації з хакерськими атаками на державні сайти. Але це просто смішно. До цих атак долучились сотні тисяч людей - від школярів, до пенсіонерів.

Та поки ситуація з ексом не вирішилася, я розгляну нове поняття - революція онлайн. Всі ці приколи показали, що народ згуртувався неабияк. Та інтернет настільки захопив наше повсякденне життя, що всі звичні офлайн речі переходять в онлайн.

Найправильнішим для політиків зараз буде перейти в соціальні мережі. Їх не завалиш, а ще як виключити коментування, то простий народ не буде мозолити око своїм невдоволенням.

А ще можна сказати, що ми не першопрохідці. Недавні події в Америці з всякими сопами-попами показали, що народ явно прагне захистити за будь-яку ціну незалежність та свободу інтернету.

Так вже склалось, що верхівка влади не встигає за сучасними технологіями... В основному через те, що там сидять розбалувані старпери. Тобто перше десятиліття нового тисячоліття ще було відносно спокійним у цьому плані, а от тепер можновладці хочуть взяти інтернет під свій контроль. І це зрозуміло, адже вся ця народна організованість явно не йде на користь політикам.

Ну і ще всі ці авторські права...Я скажу от що: в інтернеті крали, крадуть і будуть красти. І пора з цим змиритись, як ми змирились з тим, що політики крадуть.

Одним словом, час покаже що і як буде. Проте технології змінили наше життя аж занадто кардинально. І тепер потрібно навчитись жити в новому суспільстві.

Коментарі   

Sedrik
0 # Sedrik 2012-02-02 15:27
Ну так - немає смислу закриття ex ua, коли на інших сайтах та ж сама піратка - і їх тисячі.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2012-02-02 16:34
Не треба миритися з тим, що крадуть. Треба боротися з крадіжками, як у інтернеті, так і серед політиків. Чого люди не виходили на страйк проти злочинів, скоєних чиновниками, але почали бунтувати коли їм самим забороняють красти? Ти в такій країні жити хочеш? Бо я - ні.
Ми повинні боротися за те, щоб українці мали гідну зарплату і могли собі купити ліцензійний софт, а не за те, аби нам краденим користуватися не заважали.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-02-02 18:29
Quoting Akceptor:
Не треба миритися з тим, що крадуть. Треба боротися з крадіжками, як у інтернеті, так і серед політиків. Чого люди не виходили на страйк проти злочинів, скоєних чиновниками, але почали бунтувати коли їм самим забороняють красти? Ти в такій країні жити хочеш? Бо я - ні.
Ми повинні боротися за те, щоб українці мали гідну зарплату і могли собі купити ліцензійний софт, а не за те, аби нам краденим користуватися не заважали.

а ти думаєш, що якщо буде гідна зарплата, то відразу всі побіжать купляти ліцензії? В тій же Америці піратський софт процвітає, хоч добробут у них типу рулить. Це все закладено у ментальності: навіщо платити за те, що можна отримати безкоштовно?
Тому так і виходить. А миритись, чи ні - тут справа така...Політики крали і будуть красти, хоч би ми круглодобово страйкували.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Вся правда про EX.UA
0 # Вся правда про EX.UA 2012-02-03 17:06
Т.е. надо смириться с тем, что живешь в жопе и самому стать дерьмом?
Посмотри вокруг: вспомни что было когда поднимали пенсионный возраст во Франции - народ на улицах, жгут автомобили. А что у нас? Тишина.
Правильно, а ззачем что-то делать, если все равно ничего не даст? А потом продавать голоса на выборах за бутылку водки и 100 гривен (хоть какие-то деньги, все равно же ничего не изменится)?
Это рабский менталитет! Ваши предки, которые умирали за свободу, сейчас рады, что не видят своих сыновей.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Вся правда про EX.UA
0 # Вся правда про EX.UA 2012-02-03 17:09
Quote:
Т.е. надо смириться с тем, что живешь в жопе и самому стать дерьмом?
Посмотри вокруг: вспомни что было когда поднимали пенсионный возраст во Франции - народ на улицах, жгут автомобили. А что у нас? Тишина.
Правильно, а ззачем что-то делать, если все равно ничего не даст? А потом продавать голоса на выборах за бутылку водки и 100 гривен (хоть какие-то деньги, все равно же ничего не изменится)?
Это рабский менталитет! Ваши предки, которые умирали за свободу, сейчас рады, что не видят своих сыновей.
Сюда комент должен был быть
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-02-03 17:16
Quoting Вся правда про EX.UA:
Т.е. надо смириться с тем, что живешь в жопе и самому стать дерьмом?
Посмотри вокруг: вспомни что было когда поднимали пенсионный возраст во Франции - народ на улицах, жгут автомобили. А что у нас? Тишина.
Правильно, а ззачем что-то делать, если все равно ничего не даст? А потом продавать голоса на выборах за бутылку водки и 100 гривен (хоть какие-то деньги, все равно же ничего не изменится)?
Это рабский менталитет! Ваши предки, которые умирали за свободу, сейчас рады, что не видят своих сыновей.

Так! Це рабський менталітет! Теж мені новина... Нас сотні років гнобили і далі гноблять з обох сторін світу! І якщо раз в століття предки наші і давали відкоша, то багато це не змінювало. Наразі в нас незалежність тільки на паперах.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
СЕО Нимфа
0 # СЕО Нимфа 2012-02-03 17:25
Quoting Administrator:

Так! Це рабський менталітет! Теж мені новина... Нас сотні років гнобили і далі гноблять з обох сторін світу! І якщо раз в століття предки наші і давали відкоша, то багато це не змінювало. Наразі в нас незалежність тільки на паперах.


И так будет всегда, потому что всех все устраивает. И у вас и в России та же хрень.
Ты просто воспринимаешь свою рабскую участь как должное. Если не боремся за свободу мы сами, то на блюдечке ее не принесут. Неужели не ясно?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-02-03 18:06
Quoting СЕО Нимфа:
Quoting Administrator:

Так! Це рабський менталітет! Теж мені новина... Нас сотні років гнобили і далі гноблять з обох сторін світу! І якщо раз в століття предки наші і давали відкоша, то багато це не змінювало. Наразі в нас незалежність тільки на паперах.


И так будет всегда, потому что всех все устраивает. И у вас и в России та же хрень.
Ты просто воспринимаешь свою рабскую участь как должное. Если не боремся за свободу мы сами, то на блюдечке ее не принесут. Неужели не ясно?

це все зрозуміло. І що пропонуєш робити? Виходити на майдани? Чогось після 2004 народ зневірився, і поки не прийдуть нові лідери, доти так буде
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
СЕО Нимфа
0 # СЕО Нимфа 2012-02-03 21:32
Quoting Administrator:

це все зрозуміло. І що пропонуєш робити? Виходити на майдани? Чогось після 2004 народ зневірився, і поки не прийдуть нові лідери, доти так буде

Как минимум не молчать.
Почему как не молчать в ответ на закрытие варезника - это можно, а не молчать на беспредел власти - так "народ зневірився"?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Swinomatka
0 # Swinomatka 2012-12-30 21:35
Інтернет легко можна просто відключити(Єгип ет?). І всі знову опиняться у темному селі, які і були до цього.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись

Додати коментар

Security code
Оновити

Поисковый анализ сайта
2011-2017 Всі права захищено.
При копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт myslinsky.org обов"язкове, інакше - знайду і руки відірву :)
Designed by Myslinsky Vladislav.
Головна | Контакти | Про автора