Моє ставлення до релігії, або чому я можу жити без віри

Написано в Думки вголос
  • Переглядів: 6584


Буквально кілька годин тому в нас із Володимиром вконтакті пройшла дискусія на релігійну тематику. Після холівару дискусії Акцептор запропонував висловити свої точки зору в блогах. (на то ми і блогери :)

Отже, приймаю естафету після цікавого запису Акцептора. (плюс про це я обіцяв в минулому пості)

Для початку хочу сказати, що дана стаття не покликана ображати почуття людей, які не згідні з моєю точкою зору, в нас в конституції записана свобода віросповідання, тому коріться конституції :)

Отже, я атеїст. Як так сталось?

Виховувався я у віруючій християнській родині, я хрещений, біблію читав(кілька разів). Складно сказати, коли я почав сумніватися. Загалом дитиною я вірив у бога, бо всі у нього вірили. Але я не ходив щонеділі до церкви та й загалом до релігії ставився прохолодно.

Та якось цей момент прийшов. Я задумався. Такий момент є фактично у кожної людини, яка тепер називається атеїстом. Атеїстами не народжуються. Тобто є рідкісні випадки, коли вся родина атеїстична і дитину виховували атеїстом, але це радше винятки. В основному всі батьки виховують своїх нащадків, як християн.

Але людина виростає, починає думати своєю головою. Отже, ще з рік тому я був агностиком. Тобто я допускав можливість існування бога, але не був в цьому впевнений. Загалом зараз багато людей називають себе агностиками, хоч самі є атеїстами. Чому? Бояться тиску суспільства.

Переосмисливши все, поглянувши ширше на певні речі, зваживши всі аргументи, я став атеїстом. Тобто на мене не впливали родичі\друзі, книги, фільми. Я дійшов до цього сам.

Я відкидаю будь-яке поняття бога усіх релігій світу. Для мене це з розряду єдинорогів і русалок.

Я не знаю, чи варто писати ті численні аргументи на користь того, що бога немає. Всі можуть без проблем знайти багато цікавої інформації в інтернеті та книгах.

Я знаю, що все, що наразі не пояснюється, буде розкрито наукою в майбутньому. Просто я вважаю, що в 2012 році, свідома сучасна людина не повинна надіятись на невидимих бородатих чувачків, які сидять між хмарами.

Але при цьому я цілком розумію, що більшості людей потрібна віра. Люди, по своїй натурі, істоти слабкі і боязкі, тому не дивно, що вони придумали собі богів і їм поклоняються. Не бог створив нас по своїй подобі, а люди створили бога по своїй.

Давайте спочатку розглянемо суто церкви і що вони собою являють. Якщо ви не вважаєте, що основна мета любої церкви здоїти з вас побільше грошей, то мені вас щиро жаль. Далі статтю можете не читати, пишу я її не для вас.

Церковний бізнес - це найглобальніше шахрайство в історії людства. Мавроді зі своїми пірамідами просто як мураха, на фоні церкви.

Та ще до того, як церковний бізнес був налагоджений, його потрібно було укріпити. Тому давайте заглянемо в підручники з історії. Через релігійні та церковні війни у світі загинуло більше людей, ніж через дві світові війни та всі віруси, які коли-небудь були.

Християнський бог надзвичайно ревнивий. В нього навіть заповідь така є, щоб йому не зраджували з іншими богами. При цьому він також всемогутній, але встановити одну релігію та своє панування на цілій планеті ну ніяк не може. Також він наказував йти війною на інаковірців та спалювати їх на вогнищі. Зате він ЛЮБИТЬ вас.

Також, якщо ви будете порушувати заповіді, не ходити до церкви та не вітатися з священниками, то ви, скоріш за все, потрапите в пекло, в якому будете мучитись та страждати до кінця віків. Зате він ЛЮБИТЬ вас.

Взагалі абсурдність біблії починається із самого початку. Як бог створив землю за 7 днів і підрахував, що це було саме сім днів, якщо Сонця ще не було?

Небесна твердь? Це не загадкова красива метафора. Просто люди тих віків, які писали ці брєдорядки щиро вірили, що небеса тверді. Гагарін взяв і все їм обламав. :)

У всі часи церква ставилась дуже негативно до такого поняття, як інцест. А те, що людство розплодилось в біблії саме через інцест, всім начхати.

Це досить маленька частинка всіх біблейських фантастичних оповідей. Я, як тільки новачок в атеїзмі, ще не встиг перечитати всі аргументи та запам"ятати їх. Проте і тої невеликої частини мені наразі вистачить.

Не повірите, але атеїсти знають біблію краще за самих вірян. Це вже укоренілий факт. Віряни в основному читають дитячий варіант біблії і на тому вважають себе християнами 80 левелу.

Є ще такий чудовий стереотип, що якщо атеїст, значить антимораліст. Це повний брєд. Атеїсти порушуюють моральні засади не частіше, ніж віруючі. Я вже мовчу про людей, які думають, що атеїзм і сатанізм - це синоніми.

Ось вам дві чудові статистичні картинки з вікіпедії. На першій чим темніший, тим більше атеїстів. На другії чим темніше, тим більше віруючих.

Ніяких закономірностей не помічаєте?

Ну та це ще таке. Давайте візьмем до уваги той факт, що більше 90% вчених є атеїстами. Віруючі дуже люблять спростовувати цей факт, але якось це їм не дуже вдається.

Також на думку віруючих, зараз в пеклі мали б горіти такі люди, як Ернест Хемінгуей, Айзек Азімов, Бенджамін Франклін, Фрідріх Ніцше, Джордж Бернард Шоу, Денні Дідро, Марк Твен, Зігмунд Фрейд, Фердінанд Магелан, Вуді Ален, Томас Едісон та ще безліч людей, які внесли просто величезний вклад в світову культуру, науку та політику.

Також я вам розкажу, чому переважна більшість політиків в розвинених країнах є атеїстами, але приховують це. Все опирається на рейтинги, якщо б Обама сказав перед виборами, що він атеїст, він би ніколи не виграв. Тому політики є чудовими лицемірами.

Про наших політиків я не кажу, вони настільки безтолкові, що не здивуюсь, якщо серед них буде меншість атеїстів.

До цієї мікротеми добре підходить цитата:

"Релігія розцінюється простими людьми як правда, розумними - як брехня, а правителями - як корисність" Едвард Гіббон.

Тепер перейдем до ще одної цікавої штуки, яку я прочитав на днях. Виявляється молитися - корисно для здоров"я. І це доказали вчені. Вгадайте в чому користь? В ефекті плацебо. Людина вірить, що її охороняють якісь чуваки(я про ангелів), тому вона менше дьоргається і шугається, відповідно організм задоволений.

Мені ж цього не потрібно. Я вірю в себе, в свої сили, в своє життя і це дає мені сил не менше, ніж безкорисні молитви віруючих.

Тепер ще про вищу мету пару слів. Ви серйозно? Ви серйозно думаєте, що хтось керує зверху цим мурашником із 7 мільярдів людей? По підрахунках вчених, за весь час існування, на планеті жило і померло 100 мільярдів людей. Ви тільки вдумайтесь в цю цифру! Вища мета людства? Її нема.

В чому сенс життя ваш конкретно? Його нема. Не шукай, бо це марно. У вас закладений єдиний сенс життя - еволюційний. Тобто множитись зі швидкістю кроликів і залишати після себе нащадків, які сумнівно будуть раді, що ви їх настругали.

Якщо бог і існує, то йому вже давно глибоко чхати на людство(а на кожного з нас тим більш). Він з повним фейспалмом покинув цю планету, бачачи, до чого вона котиться.

Я живу в такому суспільстві, де релігія висувається на перший план. Де вона активно пропагується, де вона висмоктує останні гроші з і так бідних людей. Я не боюсь заявляти про свої погляди і не ненавиджу віруючих. В моєму оточенні фактично всі є віруючими. Це не означає, що я до них якось гірше ставлюсь. Є чудові люди, які щиро вірять в бога і я за них тільки радий, повірте мені. Що цікаво, друзі та знайомі цілком адекватно сприймають мою точку зору, що підтверджує те, що незалежно чи віруючий ти, чи ні - як ти до людей, так вони до тебе. Як вони до тебе, так ти до них. Я раніше до всіх людей відносився добре, а тепер відношусь взаїмно.(стиряв з вк :)

Ще для особливо допитливих можу порекомендувати фільм Біла Мара "Реліготизм", а також виступи відомого актора та коміка Джорджа Карлінга.

Ці відеозаписи ви можете знайти в мене на сторінці у ВК: http://vk.com/google_android

Живіть, думайте, сумнівайтесь. Це природньо для думаючих людей.

Всім мир і спокій :)

Коментарі   

akceptor
+1 # akceptor 2012-08-23 08:03
Скажімо так, описана в твоїй статті точка зору практично не конфліктує із моєю крім нюансів ну дуже несуттєвих.
Стосовно церков теперішніх у переважній більшості, то спорити точно ніхто не буде. Є навіть така цитата (не знаю хто автор): "Нічого не маю проти Бога, мені просто не подобається Його фан-клуб" - дуже влучно сказано, бо якраз сучасна християнська церква, типу РПЦ, робить людей атеїстами досить часто.
Шкода, що ти не висвітлив інші релігії, бо зараз іслам набуває досить широкого розповсюдження і політичної ваги. Ну і картинки з вікіпедії. очевидно, показують абсолютні значення, а не відносні. У країнах з великим населенням атеїстів більше, але ніколи не повірю, що Росія така вже атеїстична, чи Китай - та там всі буддисти (може за релігію не рахують вже просто вже).
ПС
Джордж Карлінг - молоток (був). У нього не тільки про релігію класні виступи, але про наш світ загалом!
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Олег
-1 # Олег 2012-08-23 09:56
Бувальщина про Гагаріна. Чув, що Гагарін після свого знаменитого польоту сказав, мовляв, я був у відкритому Космосі, Бога не бачив, значить – Бога немає. Вражаюча глибина думки, як Вам здається, В.? Але, все ж таки, нас з Вами такі аргументи не переконують, адже відомо з Писання, що "Бога ніхто ніколи не бачив" (Ін. 1, 18).
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Олег
-1 # Олег 2012-08-23 10:03
В зв'язку з цим можна сказати про історичний (назву його так) досвід пізнання Бога. Я говорю про явління Божественного Промислу, а значить і Бога, в різних формах, в різних ситуаціях і в різні часи нашої історії. Уважний погляд і внутрішня інтуїція вказують на явління Божественної сили в певних історичних ситуаціях окремим народам, групам людей або конкретним історичним особам. Зокрема це можна спостерігати у відомих військових конфліктах, які мали місце в історії людства. Але не сьогодні нам говорити про це детально. Лише завершу цей абзац цитатою: "Ти повірив, тому що побачив Мене; блаженні ті, що не бачили і увірували" ( Ін. 20, 29).
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Олег
-2 # Олег 2012-08-23 10:04
Наважуюсь стверджувати, що знаю особисто немало людей, що мали досвід пізнання позамежного світу, до яких відношу і себе самого. Хтось з них бачив на власні очі явища, які неможливо описати якими-небудь науковими формулами. Іншим було дано відчувати, сприймати слухом, нюхом. Ми називаємо такі явища чудесами, тільки одні з нас у них вірять, а інші їх заперечують. Я навіть не намагатимуся переконати Вас в реальності явління сили Божої, або ж дії ангельського (чи демонічного) світу в нашому житті, що й розумію під словом "диво". Адже суща правда, "якби хто і з мертвих воскрес, не повірять" (Лк. 16, 31).
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Олег
-1 # Олег 2012-08-23 10:05
Але запевняю Вас, що переконання глибоко віруючих людей ґрунтуються зовсім не на баченні чудес. Віра, що спирається лише на чудеса, – не тверда віра. Пригадаєте історію виходу єврейського народу з Єгипту: скільки чудес не виявляв їм Бог через Свого пророка, стільки ж разів вони впадали в маловір’я і навіть ідолопоклонницт во. І таких прикладів в Писанні багато. Не менше їх можна знайти і в людській історії взагалі.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Олег
0 # Олег 2012-08-23 10:06
Quoting akceptor:
Скажімо так, описана в твоїй статті точка зору практично не конфліктує із моєю крім нюансів ну дуже несуттєвих.
Стосовно церков теперішніх у переважній більшості, то спорити точно ніхто не буде. Є навіть така цитата (не знаю хто автор): "Нічого не маю проти Бога, мені просто не подобається Його фан-клуб" - дуже влучно сказано, бо якраз сучасна християнська церква, типу РПЦ, робить людей атеїстами досить часто.
Шкода, що ти не висвітлив інші релігії, бо зараз іслам набуває досить широкого розповсюдження і політичної ваги. Ну і картинки з вікіпедії. очевидно, показують абсолютні значення, а не відносні. У країнах з великим населенням атеїстів більше, але ніколи не повірю, що Росія така вже атеїстична, чи Китай - та там всі буддисти (може за релігію не рахують вже просто вже).
ПС
Джордж Карлінг - молоток (був). У нього не тільки про релігію класні виступи, але про наш світ загалом!

Мені дуже сподобалася ваша стаття. Молодець.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-08-23 14:52
Quoting Олег:
Але запевняю Вас, що переконання глибоко віруючих людей ґрунтуються зовсім не на баченні чудес.

Про чудеса. Раціонально прикинувши - сьогодні для нас все чудеса, що ми не можем пояснити.
Донедавна чудесами називали полярне сяйво, блискавки та й навіть той самий дощ. Поки науковці не розвіяли це все в пух і прах.
Тому я не вірю в чудеса, все, що я бачу має своє пояснення. Все, що я бачу дивного, буде мати своє пояснення в майбутньому.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-08-23 14:57
Quoting akceptor:

Шкода, що ти не висвітлив інші релігії, бо зараз іслам набуває досить широкого розповсюдження і політичної ваги. Ну і картинки з вікіпедії. очевидно, показують абсолютні значення, а не відносні. У країнах з великим населенням атеїстів більше, але ніколи не повірю, що Росія така вже атеїстична, чи Китай - та там всі буддисти (може за релігію не рахують вже просто вже).
ПС
Джордж Карлінг - молоток (був). У нього не тільки про релігію класні виступи, але про наш світ загалом!

Про інші релігії. Іслам звичайно є ще більш довбанутою релігією, ніж християнство. Видно, що їхні боги дуже відрізняються.
Так, мене турбує те, що іслам поширюється на захід. Бо де іслам - там постійні кровопролиття. Брейвік на цей рахунок був правий.
Інші релігії мало чого варті. Я десь чув, що щодня з"являється по 20 нових релігій. Є навіть такі абсурдні, де марихуана є за бога.(це з фільму "реліотизм")
Про таблиці згідний, не зовсім правильні значення. Але основна думка - чим бідніша країна, тим більше в ній віруючих.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Роман
+1 # Роман 2012-08-23 19:46
:lol:
Приєднався до Естафети із акцептором
http://smyrnovroman.com/ya-je-dusha-ya-je-boh/
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Роман
-4 # Роман 2012-08-23 19:52
Quoting Олег:
Бувальщина про Гагаріна. Чув, що Гагарін після свого знаменитого польоту сказав, мовляв, я був у відкритому Космосі, Бога не бачив, значить – Бога немає. Вражаюча глибина думки, як Вам здається, В.? Але, все ж таки, нас з Вами такі аргументи не переконують, адже відомо з Писання, що "Бога ніхто ніколи не бачив" (Ін. 1, 18).


Ага це точно! І це класно, його можна або взагалі не бачити або бачити у всьому, або тільки у дечому. Це як Бетмен. :-)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
akceptor
+1 # akceptor 2012-08-23 19:54
Quoting Administrator:
основна думка - чим бідніша країна, тим більше в ній віруючих.

Інакше бути не може. Якщо країна бідна, то, ймовірно, людське життя там нічого не варте і люди почуваються нікому не потрібними. Це трагічно насправді, жити без жодних шансів на якісь позитивні зміни. Тому людям потрібні якісь боги, яким би було не байдуже до них.
В ісламі агресивна так само лише меншість, фанатики. Загалом релігія не є якоюсь злою. Просто так склалося, що адекватних людей не помічають (не лише в цьому плані, а й загалом), а різні ідіоти у всіх не слуху.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
akceptor
+1 # akceptor 2012-08-23 19:57
Quoting Олег:
явища, які неможливо описати якими-небудь науковими формулами

Тут ще працює фактор недосконалості науки. Реальних чудес дуже мало, переважно або містифікації, або просто невміння пояснити природу речей. Для когось і електрика здавалася б чудом.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
akceptor
0 # akceptor 2012-08-23 20:00
Quoting Олег:
Бувальщина про Гагаріна

Сумніваюся, що ця бувальщина має під собою якесь фактичне підґрунтя. Навіть тупому зрозуміло, що Бог не обертається на орбіті Землі, бо наша планета лиш пушинка у велетенському світі. Це просто комуністична пропаганда.
ПС
Цитати з Писання - не кращий аргумент у подібних дискусіях, імхо.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
akceptor
+1 # akceptor 2012-08-23 20:55
Quoting Олег:

Мені дуже сподобалася ваша стаття. Молодець.

Дякую. Запрошую і в себе написати щось у такому ключі. Тема віри і релігії вічна
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
akceptor
+1 # akceptor 2012-08-23 20:57
Quoting Administrator:

Про чудеса. Раціонально прикинувши - сьогодні для нас все чудеса, що ми не можем пояснити.
Донедавна чудесами називали полярне сяйво, блискавки та й навіть той самий дощ. Поки науковці не розвіяли це все в пух і прах.
Тому я не вірю в чудеса, все, що я бачу має своє пояснення. Все, що я бачу дивного, буде мати своє пояснення в майбутньому.

Наука - теж штука обмежена. ;)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Werter
+3 # Werter 2012-08-26 03:59
Таке враження, що прочитав власно сказані слова. Із кожним реченням згоден. Респект :)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-08-26 11:57
Quoting Werter:
Таке враження, що прочитав власно сказані слова. Із кожним реченням згоден. Респект :)

Дякую! :lol:
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Oleg-Casper
0 # Oleg-Casper 2012-08-28 23:22
Брати за факти існування Бога релігійні книги - Біблію, Коран і так дальше це те ж саме, що вірити всім науковим вченням в світі, які ми знаєм багато помилкові, але нам чомусь не заважає, на їх недосконалості заперечувати, або виправдовувати неймовірні факти у природи світі...
І ще не треба вірити в релігію, треба вірити в те, що наша планета така мізерна в Всесвіті, як атом в тілі людини, але все це має свою структуру місце час простір, є систематичним, і цей фантастичний факт лиш підтверджує... цю інформацію, яку ми ніколи в житті цивілізації людства повністю не обробим, тому ми для всесвіту, для нашого тіла є просто людьми, а решту природа, це і є -БОГ.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Oleg-Casper
0 # Oleg-Casper 2012-08-28 23:28
Не вір релігії вір почуттям! Бо вона така недосконала, бо вона створена людьми... А люди і 1000 частини не можуть відтворити, що дала нам природа...
Наші предки поклонялись тільки природі, не будували дорогих храмів та тотемів..
А християнство це релігія рабів, і це видно по твоєму графіку!
І до речі, но один відомий атеїст вчений тримав підкову над дверима, коли його запитали чому, він сказав, я не вірю в Бога, але це на диво допомагає.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2012-08-28 23:33
Quoting Oleg-Casper:
Не вір релігії вір почуттям! Бо вона така недосконала, бо вона створена людьми... А люди і 1000 частини не можуть відтворити, що дала нам природа...
Наші предки поклонялись тільки природі, не будували дорогих храмів та тотемів..
А християнство це релігія рабів, і це видно по твоєму графіку!
І до речі, но один відомий атеїст вчений тримав підкову над дверима, коли його запитали чому, він сказав, я не вірю в Бога, але це на диво допомагає.

Про релігію рабів згідний на всі 100 :lol:
цікаво який саме відомий атеїст таке казав про підкову
ну і загалом краще таки природу вважати богом, ніж всяких бороданів з біблії :)
ну а мені особисто краще взагалі не вірити у всяку лабуду :-)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Myk2
0 # Myk2 2012-09-13 12:24
В чому сенс життя ваш конкретно? Його нема. Не шукай, бо це марно. У вас закладений єдиний сенс життя - еволюційний. Тобто множитись зі швидкістю кроликів і залишати після себе нащадків, які сумнівно будуть раді, що ви їх настругали.

Ви мабуть не одружена людина. От народиться у Вас дитина і я сподіваюсь що Ви багато що переосмислите.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2012-09-13 15:00
Quoting Myk2:
Ви мабуть не одружена людина. От народиться у Вас дитина і я сподіваюсь що Ви багато що переосмислите.

Так, я неодружена людина :lol:
І якщо народиться дитина, то нічого я не переосмислю. Ясен пень, що тоді "сенсом" життя стане виростити та виховати свою дитину, але це закладено на інстинктивному батьківському рівні. А я казав про сенс життя, який шукають більш глобально - в духовних та інших значеннях.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Swinomatka
+1 # Swinomatka 2012-12-30 17:11
правильне покоління ниньче підростає!
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
+1 # Владислав Мислінський 2012-12-30 17:15
Quoting Swinomatka:
правильне покоління ниньче підростає!

Будем сподіватись, що тенденція продовжиться :-)
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись

Додати коментар

Security code
Оновити

Поисковый анализ сайта
2011-2017 Всі права захищено.
При копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт myslinsky.org обов"язкове, інакше - знайду і руки відірву :)
Designed by Myslinsky Vladislav.
Головна | Контакти | Про автора