Єврореволюшин: 2014 edition

Написано в Інше
  • Переглядів: 1182

Хто б подумав, що вся ця котовасія протягне цілих два місяці? А тепер ще й кінця-краю цьому не видно. Це просто нереальне лузерство – за два місяці нічого не добитись у влади.

Походу всіх цих подій виникають деякі питання, відповіді на які, як на мене, очевидні. Проте їх ніхто не хоче бачити.

Для початку прийняття скандальних законів 16 січня викликало 6 спалених одиниць техніки (поки) та сотні травмованих людей. Я вже відмовляюсь вірити в те, що регіонали настільки тупі, що не знали про наслідки такої своєї діяльності. Так, тепер вже ніхто не віддає наказів валити людей наліво і направо – діють обережно в цьому плані, бо вже побачили 1 грудня того року що це може спричинити. Але прийняття тих законів було ой як невчасно. Я майже впевнений, що через деякий час весь євромайдан вщух би, якби не ці закони. Підкинули гілку у вогнище, як то кажуть.

Спеціально чи випадково? Ось у чому питання. І я більше схиляюсь до того, що верховний вождь хоче білоруського режиму у нас і всіма методами цього добивається.

Люди говорять про санкції з боку США. Скажіть мені нащо? Ну нехай, якби санкції були введені ще 1 грудня, може хтось би фінансово і постраждав. А тепер кому вони треба? Всі регіонали вже давним давно вивели всі свої кошти з американських банків. А якщо їм заборонять в’їзд, то вони просто змінять країну, де будуть набивати свої пуза за державні кошти. А люди з таким ентузіазмом кажуть про санкції, наче США війська сюди буде вводити, лол.

Далі ми бачим опозицію, яка сама не знає чого хоче. Народ хоче одного лідера, а вони домовитись ніяк не можуть. Історично нічого не нагадує? Це ніби прокляття якесь для України.

Ну і далі ми бачим, що люди поділились на мирних і радикальних. Мирні далі хочуть стояти і мерзнути на майдані, співати колядки і щиро молитися всім макаронним монстрам, яких вони знають. А радикальні розуміють, що єдиний вихід – насильство. Бо людям просто набридло і радикалів стає все більше. Слово «провокатори» мене особисто вибішує, бо це дебілізм називати провокаторами  всіх тих, хто зараз на грушевського закидує беркут каменюками і вогнем. Я трансляцію вчора дивився майже від початку і там просто безліч дядьків 50-60 річних, тьоток 40-50 річних, які теж активно приймали участь у подіях. По них же видно, що вони прості роботяги, які почули в ЗМІ, що «наших б’ють» і вирішили не залишатись осторонь. Звичайно, там безліч молоді, в якої кипить кров в венах, але це нормально. Я б навіть не сказав, що всі вони поголовно ультра-гіпер-право-ліво радикали, таких взагалі меншість.

Я от взагалі не знаю на якому я боці. З одного боку, мирний протест виглядає адекватним вираженням своєї незгоди, але в умовах України він не діє, а з іншого боку радикальні дії прирівнюють людей до дичі і нівелюють всі ті мільйони років еволюції.

А тепер подивимось на людей зі сходу з своїми поглядами на ситуацію. Сьогодні в 5 ранку на громадському приймали скайп-дзвінки від простих громадян і було два підряд дзвінки від представників східних областей. Що цікаво – вони обидва є юристами за професією, а значить люди не зовсім тупі. Ну по ідеї. І обидва вони викликали в мене і у Скрипіна когнітивний дисонанс. Бо тут вони кажуть, що всіх злочинців при владі потрібно саджати в тюрми, а через хвилину кажуть, що хай люди ідуть на роботу, а не займаються комедією.

Я от не шарю психологію – більшість громадян не влаштовує нинішня влада, нинішній стан в країні. Так? Так. І апатичне стадо зі сходу думає, що не потрібно протестувати. Вони думають, що потрібно іти працювати і в країні тоді все буде добре. І це я не вигадую, я чув безліч таких цитат. От саме через таких людей і існують такі країни, як Північна Корея. І чесне слово, якщо так і надалі буде думати значна частина країни, то ми перетворимося в Північну Корею, де люди не знають що таке демократія, протест і мирна демонстрація. Ідіть далі працюйте на заводи і годуйте донецьку мафію, яка тепер вже є всеукраїнською.

А ще вночі пролунала цікава думка – що на сході більшість людей являються так званими «бюджетниками», тобто вони працюють на державні установи та заводи. І їм кажуть що робити і як жити і вони не вміють розпоряджатись своїм життям. А в Західній Україні більшість людей працює в сфері послуг і від цього більш відповідально ставляться до свого життя та життя своїх нащадків. Я не зовсім згідний з таким твердженням, але щось у цьому є.

А тепер подивимось що буде. Ця вся байда може протривати ще рік, а потім вже будуть Президентські вибори і всі наче заспокояться. А дострокових виборів не буде, Вождь так просто не піди з своєї посади. А якщо піде, то я справді щиро здивуюсь. Але для такого треба не 6 машин спалити, а пів-Києва.

p.s. мене так веселить, коли сюди приплітають релігію. Щити з хрестами, хрестоносці блін. бохнакажет, ага.

Коментарі   

Akceptor
0 # Akceptor 2014-01-23 07:42
Та ти екстреміст :)
Вся проблема у тому, що "опозиція" ніяка не опозиція а її лідери - ніякі не лідери. Вони не хочуть брати відповідальніст ь на себе. І влада це чудово розуміє, тому і не йде на переговори. Бо нема з ким йти на переговори: на вулицях є свої лідери, а оте тріо, що приходить від імені народу говорити, вже сам народ зневажає.
Люди зі сходу. Мовчу.
Дехто кілька місяців не отримує зарплату і все одно підтримує владу. Це вже не підтримка людьми свого президента, це щось на кшатлт тих хрестоносців у рясах, просто масово. І бог у них на землі - це партія і вождь.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2014-01-23 11:51
Аво вчора Кличко взяв на себе відповідальніст ь :) А потім Ляшко, а потім журналісти на громадському, а потім і всі поголовно.
А ше Яценюк сказав, що піде під кулі з народом. Ну побачим чи вони не пиз*аболи.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2014-01-23 22:57
Вчора взяв а нині що? Увесь день переговори ведуться, а міліція людей викрадає і знущається.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2014-01-24 03:59
Верховний Вождь просто хоче виграти час. Бо думає, що морози самі людей розженуть, але там така спека, що людям аж ніяк не холодно.
Ці вихідні можуть стати переломними. Бо терпець вривається вже в найактивніших прибічників мирного вирішення конфлікту.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Akceptor
0 # Akceptor 2014-01-26 22:34
Вождь пропонуэ кусочок влади. Замаленький кусочок (поки-що), тож "опозиція" не погоджується (поки-що).
Я не розумію одного (може тупенький просто): ті три так звані лідери насправді не контролюють Майдан і не вирішують нічого. То чого на переговори ходять лиш вони, та ще й за зачиненими дверями?
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись
Владислав Мислінський
0 # Владислав Мислінський 2014-01-27 05:37
А хто має ходити?
Де однозначний лідер майдану?
Ну зібрались собі 100 тисяч недовольних людей, з них від сили відсотків 30% довіряють опозиції, а решту?
Чи може проффесор запросить на чашечку чаю організаторів правого сектору? При тому, що ці організатори тримають свою персону в таємниці?
І той же правий сектор далеко не всі підтримують. Споконвіку така проблема українців - не можуть серед себе знайти адекватного лідера.
Відповісти | Відповісти з цитатою | Цитувати | Поскаржитись

Додати коментар

Security code
Оновити

Поисковый анализ сайта
2011-2017 Всі права захищено.
При копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт myslinsky.org обов"язкове, інакше - знайду і руки відірву :)
Designed by Myslinsky Vladislav.
Головна | Контакти | Про автора